Jij bent niet bang om de telefoon op te pakken, hebt een klantgerichte instelling en houdt van afwisseling. Je bent zelfstandig, flexibel en stressbestendig. Affiniteit met techniek is een must om in deze functie te slagen.
Ben jij een echte regelaar? Houd je van het ontzorgen van klanten en weet je het overzicht te bewaren, zelfs als er meerdere projecten tegelijk lopen? Dan zoeken wij jou als Servicecoördinator!
Onze opdrachtgever is specialist in het repareren en onderhouden van kozijnen en hang- en sluitwerk. Ze zijn uniek door hun focus op herstel in plaats van vervanging. Dit vraagt vakmanschap, creativiteit en technische kennis, wat het werk divers en uitdagend maakt. Ondanks dat veel collega’s vaak bij klanten werken, zijn er genoeg momenten voor persoonlijk contact, zoals toolboxsessies, vrijdagmiddagborrels en koffiemomenten. Hier deel je ervaringen en doe je nieuwe kennis op.
Als servicecoördinator ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel particuliere klanten als grote opdrachtgevers. Jij bent de spil in het web en zorgt voor de opvolging en afhandeling van diverse meldingen, zowel telefonisch als per mail. Je analyseert de vraag, stelt een storingsdiagnose en vertaalt dit naar een werkorder. Vervolgens plan je de werkzaamheden in bij onze servicemonteurs.
Daarnaast heb je veel contact met de monteurs en ben je verantwoordelijk voor de dagplanning met alle uitdagingen die daarbij komen kijken. Geen dag is hetzelfde, en dat maakt deze functie zo leuk en dynamisch!
Je kunt het volgende verwachten:
Extra's die je kunt verwachten:
Jij bent niet bang om de telefoon op te pakken, hebt een klantgerichte instelling en houdt van afwisseling. Je bent zelfstandig, flexibel en stressbestendig. Affiniteit met techniek is een must om in deze functie te slagen.
Lijkt dit je wat? Neem dan contact op met Geert Bos via 06-83517405 of stuur een mail naar geert@bvbbouwsupport.nl We komen graag met je in gesprek!